1.02.2015

Na zakwasie i na drożdżach. Luty 2015




Dwudziesta lista "Na zakwasie i na drożdżach".
Zapraszam do umieszczania swoich wypieków na liście za pomocą nowego formularza. Teraz to Wy, Drodzy Domowi Piekarze układacie tę listę. Sami decydujecie o tym, które zdjęcie na niej będzie widniało i jak będzie podpisane.
Ja w pierwszych dniach nowego miesiąca podsumuję listę, skomponuję kolaż z najatrakcyjniejszych wypieków i dołączę link do stworzonej przez Was tu listy, do kolekcji na głównej stronie


Zapraszam do wypełniania formularza.
(aktywny do końca 27 lutego (!) 2015)
 Klikamy na przycisk "Add your link"(niżej, po lewej stronie) i wypełniamy formularz, który się otworzy. 
W razie problemów, proszę o pytania w komentarzach pod tym tekstem.

Czy pieczecie chleb bezglutenowy? Ja spróbowałam i wiem, że takie pieczywo może być  bardzo dobre. Może smakować nie tylko ludziom na diecie bezglutenowej.
W lutym zachęcam do podzielenia się przepisami na wypieki bezglutenowe.






Zapraszam do podsumowania bezglutenowych wypieków z 









11 komentarzy:

  1. Piękny chlebuś! Lubię mąkę gryczaną i chętnie upiekę Twój chlebek!
    O glinianym garnku marzę od kilku miesięcy, muszę się za nim rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm pycha!:)
    Zapraszam do siebie na zupę krem z poeczonych buraków!

    www.paczekwkuchni.blogspot.com

    Zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dokarmiłam zakwas i rozglądam się za chlebem do upieczenia. Chyba skorzystam z Twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ho aggiunto alla raccolta la mia treccia dolce!!
    Grazie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała propozycja i chlebek z pewnością upiekę. Po naszym powrocie musiałam jednak zacząć od zrobienia nowego zakwasu, a garnka glinianego nadal nie mam, bo wszystkie wydają mi się za duże ;) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Lista jak zawsze długa i smakowita!! Co jeden chlebek to ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Łucjo. A może majowa lista zagości ponownie u Ciebie? Co Ty na to?

      Usuń
  7. Dziękuję za wswzystkie komentarze. Dotyczą one Chleba gryczanago na zakwasie . Przeniosłam go do odzielnego postu. Zapraszam
    Jak wyszedł Wam ten chleb? Bardzo jestem ciekawa jak mój przepis sprawdza sięw innych piekarnikach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą listę. Mogłabym się na nią gapić godzinami :)))

    OdpowiedzUsuń